REGULAMIN HOTELU
1. Pokoje w części noclegowej Oddziału PTTK zwanego dalej Zamkiem wynajmowane są na doby.
2. Doba hotelowa trwa od godziny 14:00 do godziny 11:00.
3. Życzenie przedłużania doby hotelowej, Gość powinien zgłosić w recepcji do godziny 9:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
4. Zamek uwzględnia życzenia przedłużania pobytu w miarę posiadanych możliwości.
5. Zamek może na życzenie Gościa zapewnić sprzątanie pokoju i wykonanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa.
6. Zamek świadczy usługi noclegowe zgodnie ze swoim standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usługi. Gość jest proszony o niezwłoczne zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi dyrekcji Zamku szybką reakcję.
7. Rezerwacje, zamówienia noclegów, sprzedaż voucherów noclegowych, realizowane są w następujący sposób:
– rezerwacje telefoniczne,
– rezerwacje za pomocą poczty elektronicznej (e-mail),
– rezerwacje przez platformy rezerwacyjne,
– rezerwacje przez stronę internetową zamku.
8. Rezerwacje, sprzedaż voucherów wymagają potwierdzenia przyjęcia rezerwacji przez Zamek telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Nie dotyczy to rezerwacji realizowanej przez platformę booking.com.
9. Zamek ustala ceny noclegów oraz voucherów i umieszcza je na stronie internetowej oraz na platformach rezerwacyjnych.
10. Zamek nie odpowiada za zabezpieczenie kosztowności, pieniędzy, papierów wartościowych, dzieł sztuk i innych przedmiotów wartościowych, nie przyjmuje także takich przedmiotów w depozyt.
11. Zamek nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez korzystające z jego usług osoby.
12. Każdorazowo opuszczając pokój, Gość powinien sprawdzić zamkniecie drzwi, a klucz może pozostawić w recepcji.
13. Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należna za pobyt opłatę.
14. Goście osób wynajmujących nocleg mogą przebywać w pokoju od godziny 7:00 do godziny 22:00.
15. W części noclegowej obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22:00 do godziny 7:00. Zamek może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która naruszyła tę zasadę.
16. Zabronione jest używanie w pokojach grzałek, czajników, żelazek i innych podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju.
17. Gość ponosi materialną odpowiedzialność za wszelkiego rodzaju uszkodzenia mienia z własnej winy, jak również z działania osób towarzyszących.
18. Gość zobowiązany jest niezwłocznie zawiadomić recepcję lub biuro Zamku o stwierdzonej lub powstałej szkodzie w pokoju gościnnym.
19. W części noclegowej obowiązuje całkowity zakaz palenia. W razie naruszenia zakazu palenia na terenie części noclegowej Gość zostanie obciążony kosztami odświeżenia pokoju i interwencji straży pożarnej w przypadku uruchomienia alarmu pożarowego (DSO). W obu przypadkach jest to koszt 500 zł.
20. Zamek może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin lub wyrządził szkodę w mieniu zamkowym. Gościa albo szkodę na osobie Gości, pracowników lub innych osób przebywających na terenie Zamku, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie Zamku.
21. Gość pod wpływem alkoholu lub środków odurzających łamiący zapisy regulaminu może zostać usunięty z Zamku.
22. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju gościnnym, zostaną odesłane na wskazany adres na koszt Gościa. W przypadku braku takiej dyspozycji przedmioty zostaną złożone w depozycie i przechowywane przez okres 3 miesięcy.
23. Zamek nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub utratę samochodu lub innego pojazdu Gościa oraz przedmiotów w nim pozostawionych, zaparkowanego na parkingu zamkowym.
24. Pobyt zwierząt w Zamku możliwy jest wyłącznie za wcześniejszą zgodą biura Zamku. Gość ponosi materialną odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone przez zwierzę.
25. Opłata za zwierzę wynosi 40 zł (za jedno zwierzę na dobę).
RODO:
Informacje dotyczące przetwarzania i przechowywania danych osobowych.
Hotel Zamek Golubski dokłada wszelkich starań, aby dane gości przetwarzane były z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) (zwanym dalej RODO).
Pragniemy jednocześnie Państwa poinformować, iż:
- Admpinistratorem Państwa danych osobowych jest Oddział PTTK im. Zygmunta Kwiatkowskiego.
- W sprawie danych osobowych mogą Państwo skontaktować się poprzez korespondencje email pod adresem zamek@zamekgolub.pl
- Celem przetwarzania jest:
– obsługa składanych zapytań przychodzących drogą elektroniczną – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą;
– rezerwacja pokoju hotelowego – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą;
– realizacja umowy usługi hotelarskiej – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b RODO – w celu zawarcia umowy;
– marketing usług administracja danych osobowych – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a RODO – pod warunkiem uzyskania zgody osoby, której dane dotyczą;
– zapewnienie bezpieczeństwa osób oraz mienia znajdujących się w hotelu i restauracji poprzez stosowanie monitoringu wizyjnego, poprzez zbieranie numeru telefonu osoby korzystającej z usługi hotelarskiej, poprzez zbieranie danych gości hotelowych w tym danych dzieci (dotyczy osób, które nie są stroną umowy realizacji usługi hotelarskiej – osoby towarzyszące), poprzez zbieranie numerów rejestracyjnych samochodów gości hotelu – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
– w celu wypełnienia obowiązku prawnego (wystawianie faktury dokumentującej realizację usługi) na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- Dane osobowe przechowywane będą:
– dotyczące składanych zapytań – przez okres 30 dni od zakończenia prowadzenia korespondencji;
– dotyczące składanych rezerwacji – przez okres 12 miesięcy od daty dokonania rezerwacji;
– dotyczące realizacji umowy o usługi hotelarskiej lub niezbędne do wystawienia faktury – przez okres 5 lat licząc od końca roku w którym miał miejsce pobyt w hotelu;
– przetwarzanie w celach marketingowych – do odwołania zgody, osoby której dane dotyczą lub do ustania przyczyny biznesowej;
– w systemach monitoringu wizyjnego – przez 30 dni;
– dotyczące osób towarzyszących, numerów telefonów, numerów rejestracyjnych – przez okres do 30 dni.
- Odbiorcami danych osobowych mogą być:
– dostawca platformy rezerwacji usług hotelarskich (jeśli rezerwacja była przez portal rezerwacyjny);
– firmy świadczące usługi marketingowe (dotyczy osób, które wyraziły zgodę na otrzymywanie informacji handlowych);
– dostawca aplikacji służącej do rozsyłania informacji handlowych (dotyczy osób, które wyraziły zgodę na otrzymywanie informacji handlowych);
– dostawca aplikacji wykorzystywanej do zarządzania rezerwacjami hotelowymi (dotyczy osób, które złożyły rezerwację, są strona umowy o usługi hotelarskie oraz osób towarzyszących);
– podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
– firma ochroniarska oraz dostawca rozwiązań monitoringu obiektu w zakresie utrwalonego wizerunku.
- Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania – dotyczy celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub realizacji umowy usługi hotelarskiej lub zrealizowania obowiązku prawnego, a w zakresie, na który została wyrażona zgoda – posiada również Pani/Pan prawo do usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. W celu realizacji powyższych praw prosimy o kontakt z zamkiem.